mandag den 9. marts 2015

Patcwork done!

Villys tæppe er færdigt! Quiltet, med kantbånd und alles!!!
Drengen er selvfølgelig ligeglad men sidder gerne på det og spørger a det?
Nu tror jeg sgu lige jeg holder en pause fra patchwork;-)

Tæppet har fleece i midten istedet for pladevat (jeg ville gerne have et lidt tyndere/blødere tæppe) men jeg må sige at tæppet bestemt er tyndere, men ikke mindre stift end det ellers ville være, håber at det ændrer sig når det har været vasket.

En anden ting jeg ikke er helt tilfreds med, er farvesammensætningen, de orange, kobolt blå og forårsgrønne lapper stikker lidt for meget ud i forhold til de lidt mere afdæmpede grå, blålige, olivengrønne og karrygule. Meeen pyt alt i alt er det stadig et fint tæppe som jeg sagtens kan holde ud at se på.

Glædelig forår!


1 kommentar:

Lilly sagde ...

Hvor er det bare totalt lækkert og virkelig flot, Sandra :-)