mandag den 18. november 2013

Kyser i Jersey og en savlesmæk

Der er også blevet tid til et par små kyser og en savlesmæk. Egentlig skulle det bare have været en kyse, men jeg kom til at vende stoffet forkert og lægge sømrum til hvor der ikke skulle have været, så jeg syede en ekstra. Den ekstra valgte jeg så at sy sammen med brun tråd (istedet for grå som var det der sad i maskinen før) men det ser altså åndssvagt ud, så nu kan jeg bedre lide den første:-p
Løsningen er selvfølgelig at give hende dem begge, så kan hun jo selv bestemme.
Mønstret på kysen er fra ottobre vinter med små tilretninger.
Hagesmækken er syet af stofrester efter et mønster jeg har lavet efter en gammel hagesmæk jeg pillede syningerne op på. Jeg kunne nemlig ikke selv regne ud hvordan man lavede den der tørklæde effekt.
Til babyen i min egen mave lavede jeg også lige nogle stykker:-)

1 kommentar:

Sabrina sagde ...

Jeg ønsker dig og din familie en rigtig glædelig jul, glæder mig til at følge mere med i det nye år
:-)
De bedste julehilsner fra Sabrina / brineh.blogspot.dk