søndag den 10. november 2013

1 år!!!

Jeg har lige opdaget at min lille forsigtige blog har haft 1 års fødselsdag! Hurra for det. Jeg synes det er hyggeligt at blogge, selvom det er tit det kommer bagerst i køen af to do's
Jeg har ikke så mange faste læsere endnu og der er heller ikke så mange der kommenterer, men jeg kan da se at der er en del der læser bloggen når der kommer nye indlæg, så jeg er stadig ved godt mod:-)
Jeg er også selv flittig bloglæser, men lægger næsten aldrig kommentarer. Så næste års fortsæt må være selv at lægge flere kommentarer og så håbe at folk også får lyst til at give deres mening til kende her:-)
Ha en dejlig aften:-)

3 kommentarer:

Lilly sagde ...

Jeg skal nok kommenterer :-) Jeg snakker meget generelt - det 'overfører' jeg til Blogland via kommentarer - hehehehe!

Tillykke tillykke tillykke!

Sandra sagde ...

Ha ha seeejt det er altid hyggeligt med kommentarer, selv skulle jeg måske skrue lidt op for mundtøjet.;-)
Jeg forsøgte at kommentere noget på din blog forleden, men må have gjort det forkert for det er i hvert fald væk:-/
Jeg giver det lige et til skud:-)

Lilly sagde ...

:-))))

Hej, jeg har oplevet det samme på et par blogs for nylig. Smadder-irriterende! :-( Sådan er den tekniske verden sgu nok bare engang...