mandag den 1. april 2013

varmepude m hvedekerner

Nåh så er den ferie snart slut og jeg er slet ikke klar!
Meeeen arbejdet venter og nogen skal jo lære de lækre unger at synge;-)

En af de ting jeg har brugt ferien på, er denne fine varmepude til at lægge om skuldrene, den er fyldt med knækkede hvedekerner. Når den skal bruges, smider man den bare i mikroen i 2 minutter, lægger den på skuldrene og lader den tunge pude varme dig godt igennem, skønt!
Tror faktisk lige jeg skal have lavet et par til, de næste skal bare være helt simple retangler.
Udover det har jeg dimset lidt mere med patchwork, denne gang tumbling box, men det driller helt vildt! Nu har jeg fundet ud af hvordan man pænest og nemmest syr og presser hver enkelt box, men mangler stadig at finde ud af hvordan man syr dem pænest sammen, øv er der mon nogen af jer der ved det? Og nej jeg kunne ikke bare starte med noget simpelt som kvadrater, så ville det jo bare lykkes i første eller andet forsøg, og hvem gider det?





Ingen kommentarer: