søndag den 7. april 2013

smal joggingbuks + patchwork

De er syet efter et mønster fra forårsudgaven af ottobre. Mønstret er egentlig beregnet til jersey, men jeg har syet dem i isoli (fordi det lige var det jeg havde liggende;-))
Jeg synes de er blevet meget gode, selvom jeg nok ville vælge at sy dem i jersey næste gang, der er ikke helt nok stræk i isoli.
Meeen måske bliver der ikke en næste gang, i hvert fald ikke til drengen, han er en anelse for buttet til så smalle bukser synes jeg;-)

 Udover det er jeg færdig med mit patchworkprojekt, hader at have projekter liggende. Jeg har bandet meget over det og det blev heller ikke perfekt, men det skal nok blive en fin pude
Nu sidder jeg bare i duften af nybagte muffins og glæder mig til at få min veninde Line og hendes dejlige familie på besøg. Fortsat god søndag

Ingen kommentarer: