onsdag den 27. marts 2013

Vindjakke og BFF weekend

I weekenden var jeg i sommerhus med min ældste bedsteste;-) veninde, det var fantastisk! Bare os to, ingen mænd eller børn, intet ansvar. Kun brændeovn, slik, snak og for mit vedkommende alle mine syprojekter, og for hende, en bog hun skriver på.
Det var virkelig afslappende og ret meget ligesom i gamle dage inden vi fik børn. Gamle dage er der efterhånden ret meget af, for om et par år har vi 20 års jubilæum.

Her er hvad jeg arbejdede på i weekenden. Jeg synes den er blevet rigtig god, selvom jeg var meget i tvivl om farvekombinationen skrig orange og mørkegrå. Jeg synes snittet er meget sødt, mønstret er fra forårs nummeret af ottobre. Modellen samarbejder ikke, så i må nøjes med et billede fra køkkengulvet. På billedet ser jakken gul ud, i virkeligheden er den lidt mere orange.

Ingen kommentarer: