mandag den 18. marts 2013

AOH Bukser

Her er de så, de bukser jeg bandede over forleden, dem med alt for mange dele. Men jeg må indrømme at da jeg først gik i gang var det jo slet ikke så svært. Det hele var godt beskrevet, og jeg er faktisk også temmelig tilfreds med resultatet.
Dog prikker det lidt i mit øje at jeg har rynket det så "groft" i bunden af lommen, kunne godt have tænkt mig en lidt finere rynk, tænker at det ville se mere drenget ud. Det må blive næste gang, det er første gang jeg laver noget der skal rynkes, så der skal jo også være plads til forbedring.
Drengen er meget tilfreds især fordi han har fået et strygemærke med bumle på baglommen.
Og hvis du tænker: Ser de ikke en anelse forvaskede ud, så er det fordi jeg har syet dem af en gammel nederdel:-)


2 kommentarer:

Therese sagde ...

De er altså ret fede :-) Måske man skulle komme ind i kampen og fatte symaskinen... Kram

Sandra sagde ...

Heeeelt klart, det skal du da gøre! Det er jo om at starte nu hvor man selv kan bestemme hvad man stopper ungerne i. Om nogle år er det sikkert bare ALT for kikset at gå i mors hjemmelavede:-)