torsdag den 31. januar 2013

Travl januar!

Jep, man kan jo også ligeså godt komme i omdrejninger fra starten af sådan et år, og det synes jeg så også jeg er!
-Jeg er gået i gang med et kort efteruddannelsesforløb (kræver ikke meget tid men meget tankekraft)
-har været på tonserweekend med ungerne fra musikskolen hvor jeg skulle undervise i sammenspil for første gang i flere år (hårdt!)
-har syet et tigerkostume for den lokale stofforretning.
-Syet en tigerdragt til drengen, som jo blev misundelig på den anden
-Syet 3 jerseytrøjer (jeg er stadig ikke venner med det strækstof)
-passet drengen som er sløj med skoldkopper
-passet mit arbejde
og lørdag skal jeg til foresyngning på et kirkesangerjob (tror ikke jeg får det, der er alt for mange dygtige klassiske sangere i københavn og jeg er jo heller ikke drøn stærk i nodelæsning, meeen jeg giver det et skud)

her er lidt billeder af nogle af krea-projekterne

Ingen kommentarer: